Reguły z Domu Kultury
Właścicielem przestrzeni przy ul. Fabrycznej 1/3 jest Młodzieżowy Dom Kultury im. Władysława Broniewskiego w Warszawie.
Z wnioskiem o udostępnienie przestrzeni mogą wystąpić osoby fizyczne, grupy nieformalne, organizacje pozarządowe oraz podmioty, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalny pożytku publicznego i o wolontariacie, zwane dalej Organizatorami.
Przestrzeń udostępniana jest nieodpłatnie.
Realizowane wydarzenia nie mogą mieć charakteru komercyjnego.
Za udział w nich Organizatorzy nie mogą pobierać opłat, prowadzić działań zarobkowych ani prowadzić bezpośredniej i pośredniej promocji produktów lub usług.
Zasady rezerwacji przestrzeni
Informacje o zasadach udostępniania i zarezerwowanych terminów udziela Koordynator
- osobiście
- pod numerem telefonu 22-629-32-06
- mailowo Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Przestrzeń udostępniana jest
- wtorki 16-19.30
- piątki od 16.00 do 19.30
Przestrzeń można zarezerwować wysyłając e-mail na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub składając wniosek w siedzibie MDK ul Łazienkowska 7
Planowanie wydarzeń odbywa się maksymalnie na 2 miesiące przed datą wydarzenia
Powierzchnia przestrzeni:
- duża sala (s 5)– 35,5 m.kw.;
- sala warsztatowa (s 1) - 35,5 m.kw.;
- sala warsztatowa (s 6) - 32,6 m.kw.;
Maksymalna ilość osób: na warsztatach
- duża sala 25 osób
- sale warsztatowe 20 osób
Infrastruktura przestrzeni:
- WC dostosowane dla osób z niepełnosprawnością ruchową;
- aneks kuchenny,
Dostępne wyposażenie:
- krzesła 25 szt.
- krzesła
- stoły składane (bankietowe) 4 szt.
- projektor multimedialny
Zakres wydarzeń, które mogą odbywać się ramach MAL-u
Wydarzenia powinny skupione być wokół tematyki:
inicjatywa lokalnej,
aktywność i aktywizacja mieszkańców,
dialog międzykulturowy i promowanie różnorodności
dialog międzypokoleniowy
W MAL-u nie mogą odbywać się wydarzenia związane z działalnością partii politycznych ani nabożeństwa religijne.
Każdorazowo wniosek podlega ocenie przez Koordynatora co do zgodności z Regulaminem
Sposób i kryteria przyjmowania rezerwacji
Osobą odpowiedzialną za przyjmowanie rezerwacji przestrzeni w jest koordynator (reprezentujący Administratora).
Termin rozpatrzenia rezerwacji wynosi 4 dni robocze od dnia zgłoszenia
W przypadku wątpliwości koordynator kontaktuje się telefonicznie lub elektronicznie z Organizatorem z prośbą o uzupełnienie niezbędnych informacji lub doszczegółowienie opisu wydarzenia.
Podczas rozpatrywania rezerwacji koordynator uwzględnia następujące kryteria:
dostępność przestrzeni w terminie uwzględnionym we wniosku;
bezpłatność i niekomercyjny charakter działania opisanego we wniosku;
spójność z zakresem merytorycznym
W przypadku, gdy Organizator w przeszłości korzystał z przestrzeni – ocena wcześniejszej współpracy z Organizatorem (wywiązanie się z obowiązków wynikających Regulaminu, np. uprzątniecie sali po realizowanym wydarzeniu, wcześniejsze poinformowanie w przypadku odwołania wydarzenia).
Przyjęte rezerwacje wpisywane są do kalendarza, który zamieszczony jest na stronie internetowej
Od decyzji koordynatora nie przysługuje odwołanie.
Zasady informowania o organizacji wydarzeń w przestrzeni
Organizator wyraża zgodę na publikację informacji o wydarzeniu na stronie internetowej mal.mdk.waw.pl w zakresie nazwy, opisu i grupy docelowej wydarzenia, istnieje też możliwość podania dodatkowych informacji po uzgodnieniu z Organizatorem
We wszelkich publikacjach, materiałach informacyjnych i promocyjnych, w tym na stronie internetowej dot. wydarzeń realizowanych w lokalu, Organizator zobowiązuje się zamieścić informację o tym, że działanie jest lub zostało realizowane w przestrzeni MAL MDK.